איך נפטרים מחולדות אחת ולתמיד?

חולדה

איך נפטרים מחולדות אחת ולתמיד?

חולדות בבית ובחצר הם מטרד שאפשר לקרוא לו יותר ממעצבן. החולדות הם יונקים ממשפחת המכרסמים העכבריים ניחנות בחוש ריח ושמיעה מפותחים מאוד וכושר הישרדות מעולה בעלות אינטלגציה גבוהה יחסית לשאר המכרסמים ובכך מעלים את כושר ההישרדות שלהם. ובהתאם לכך גם ההדברה של חולדות נעשית קשה יותר משאר המכרסמים למיניהם. החולדות מתחלקות לכמה סוגים ומינים ומגיעות עם האדם כמעט לכל מקום על פני כדור הארץ חוץ מיבשת אנטרקטיקה ישנם חולדות בכל רחבי העולם. למרות שיש כאלו שמגדלים חולדות כחיות מחמד  זה לא נעים בלשון המעטה לראות חולדה מסתובבת לנו בתוך הבית או החצר מה שגם נשיכה מחולדה יכולה להיות מסוכנת ביותר ואפילו להכניס את הנשוך לסכנת מוות בייחוד אצל ילדים. החולדה דומה במראה ובמבנה שלה היא שונה בגודלה ובזנבה הארוך. החולדה היא חייה מאיימת ואינה מפחדת כאשר מתקרב אדם לסביבתה.

חולדה
חולדה

איך אפשר להיפטר מן החולדות?

התמודדות באופן פרטי ועצמאי עם לכידת חולדה בדרך כלל קשה וכמעט בלתי אפשרית לרוב חוסר בידע לגבי החולדה דפוס התנהגותה גורמים לחוסר אונים בלכידת החולדה  מדביר  מקצועי  שעוסק בהדברת חולדות יודע ומבין  בדפוס ההתנהגות של החולדה סוג האוכל שהיא אוהבת ושיטות הפעולה של החולדה ובכך באופן שיטתי מצליח ללכוד את החולדות המסתובבות אצלנו בבית .

https://www.youtube.com/watch?v=csCqPYea-aI

איך מזהים חולדה בבית ?

ניתן לזהות אם נמצאת בבית חולדה על פי כמה סימנים: גללים שהחולדה מטילה בכל מיני מקומות בבית גללים קטנים חומים או שחורים בגדול של זית, כרסומים של מוצרי מזון ושאר דברים בבית, לפעמים ניתן לשמוע את הכירסום, הפסקות חשמל וקצרים בבית כתוצאה מכירסום של חוטי חשמל.

שיטות ביתיות ללכידת חולדה

ישנם כמה שיטות ידועות אשר משתמשים בהם ללכידת חולדה באופן בייתי . לרוב שיטות אלו לא עובדות בלכידת חולדה וצריך פתרון יותר מקצועי של הדברת חולדות על ידי מדביר מקצועי. ישנה את שיטת המלכודות ישנם כמה סוגי מלכודות הנמכרות בחנויות השונות  השיטה עובדת באופן כזה ששמים פתיון לחולדה ומחכים שהחולדה תבוא לאכול את הפתיון ואז תילכד במלכודת.  יש את מלכודת המדבקה שברוב המקרים החולדה יודעת לדלג מעליה לאכול את הפתיון ולהמשיך הלאה בחייה. יש עוד סוג מלכודת שלוכדת את החולדה בתוף קופסא מיוחדת אך גם זה אינו פתרון יעיל כיון שגם פה החולדה יודעת להגיע אל הפתיון ואינה נתפסת בקופסא הודות לאינטלגציה מפותחת שלה. השיטה השניה היא פיזור רעל עכברים ברחבי הבית ובכך החולדה אוכלת את הרעל ומתה לאחר זמן מה אך פתרון זה מסוכן הן לחיות הבית שנמצאות בבית והן לתושבי הבית בייחוד במקום שנמצאים ילדים לא חסר מקרים שבהם פעוט נפגע מרעל עכברים.

חולדה
חולדה

מתי כדאי לקרוא למדביר מקצועי?

ברוב המקרים השיטות הביתיות לא עובדות ויש צורך לקרוא למדביר מקצועי שיודע את העבודה הנסיון הרב של מדביר מקצועי יוכל לפתור לנו בקלות את מכת המכרסמים המדביר יודע ומכיר את חיי החולדות אורח חייהם ואיך ניתן ללכוד אותם ללא בעיות של רעל שמפוזר בבית וגורם לסכנה ולריח רע כתוצאה ממוות של החולדה

לסיכום הפתרון היעיל ביותר ללכידת חולדה הינה לקרוא למדביר מקצועי שייתן פתרון יעיל ואיכותי לבעיית החולדות.

להדברת חולדות ולשאר פתרונות הדברה ניתן למצוא באתר: המדבירים.net