טיפים למציאת אינסטלטור מוסמך בירושלים

תושבי ירושלים היקרים, פעם חשבתם לעצמכם מה ההבדל בין אינסטלטור חסר הסמכה ובין אינסטלטור מוסמך בירושלים? קרוב לוודאי שלא אבל חשוב מאוד שכן תבדקו את זה כי אתם תגלו פערים עצומים בשירות, באמינות ובמחיר.

אינסטלטור מוסמך בירושלים – מה חשוב לדעת

הנה מספר הבדלים שיש בין אינסטלטור שעבר הסמכה לבין כזה שלא

  • אינסטלטור מוסמך קיבל הסמכה, עשה קורס מיועד לעבודה בתור אינסטלטור וידוע על ידי המועצה הישראלית לצרכנות לעומת אינסטלטור חאפר שפשוט מחליט יום אחד שהוא מבין אינסטלציה ומתקן את זה בקלות
  • אינסטלטור מוסמך בירושלים מגיע עם קוד לבוש מסויים, עם תג מחיר מסוים ועם מישהו מאחוריו למקרה שהוא לא יבצע את התיקון כרצונכם בעוד שאינסטלטור שלא הוסמך לא מחויב לקוד הזה

חשוב מאוד לבדוק את הסמכתו של האינסטלטור טרם הזמנת התיקון שכן זה יכול לחסוך לנו הרבה תיקונים עתידיים בשל תיקון לקוי.

אינסטלטור מוסמך בירושלים, כחלק מאנשי המקצוע החופשיים בעיר, המאוגדים בהתאחדות התעשיינים בישראל – מרחב ירושלים, כולם כאן על מנת לתת שירות ולהיות מאוחדים כדי שיהיה לנו לאן לפנות במקרה של חוסר שביעות רצון ומצד שני שהם יוכלו להיות מבוקרים ומסוכרנים בניהם כך שהמחיר יהיה קבוע ונח לכולנו.

לסיכום: כמו אינסטלטור מוסמך, חשוב מאוד לבדוק כל בעל מקצוע שמזמינים שהוא מוסמך ומאוגד במקום מסוים שכן ככה אנחנו יכולים לדעת מי "בעל הבית" במקרה של בעיה בתיקון. בנוסף, אם יש משהו שנשמע לא בסדר כבר בשיחה הראשונית, אל דאגה! ישנם עוד עשרות בעלי מקצוע שיהיו יותר נעימים, אז אין מה להתפשר.

המשך קריאה נעימה וצפיה נעימה בסרטון על השרברב המיואש