כל מה שרציתם לדעת על שירות מצברים לרכב עד הבית

מצבר הוא שמו של תא חשמלי העובד על שילוב של גופרית וחומצה ומספק חשמל לכלים ממונעים שונים ישנם הרבה סוגי מצברים בעולם והינן משמשמים לשינוע והנעה של כלי רכב ממנועים מכל הסוגים החל מרכבים פרטים אופנועים, קטנועים סירות מנוע, קלנועיות ואפילו רכבי צעצועים ממונעים של ילדים. אם גם אתם בעלי רכבים או כל כלי רכב ממונע העובד של מצבר בוודאי גם אתם מכירים את זה שיש צורך להחליף את המצבר מדי כמה זמן אורך החיים של מצבר הוא מוגבל למרות שברוב הרכבים הממונעים המצבר נטען תוך כדי עבודה למעט רכבי צעצוע ממונעים וקלנועיות. אך לצערנו הרב לא ניתן לדעת מתי המצבר יסיים את חייו הפעילים ולכן אין לנו את היכולת להתכונן מראש עבור החלפת מצבר לרוב נתקעים עם מצבר תקול לאחר שהרכב לא מניע.

מצבר עד הבית
מצבר עד הבית

זה קורה להרבה מאיתנו קמים בבוקר ממהרים לעבודה והופ.. הרכב אינו מניע המצבר כבר לא יכול להניע את הרכב. עכשיו יש צורך בהחלפת המצבר אך מה עושים? כדי להחליף את המצבר יש צורך להניע את הרכב קודם כל ולאחר מכן להגיע אל המוסך ולהחליף את המצבר יש צורך בעזרה משכנים או אנשים טובים באמצע הדרך שיעזרו לנו להניע את הרכב על ידי כבלים אך בשעת בוקר מוקדמת ולחוצה קשה למצוא אדם שיעזור לנו להניע את הרכב. בנוסף ברוב המקרים גם אם הצלחנו להניע את הרכב המצבר לא יחזיק מעמד וכמעט בטוח שהרכב ייתקע עוד פעם באמצע הדרך ואז שוב אנו צריכים לדאוג להניע את הרכב מחדש.

אז יש כאלו שיזמינו שירות גרירה על מנת לגרור את הרכב למוסך בכדי להחליף מצבר אך דבר זה ארוך ומייגע לוקח שלוש שעות בדרך כלל עד שמגיע גרר וישנם כאלו שאין להם שירות גרירה בכלל.

מה הפתרון?

הפתרון היעיל הזול והמשתלם הוא הזמנת שירות החלפת מצבר לרכב עד הבית בעזרת שיחת טלפון אחת תוכלו בנקל להזמין איש מקצוע מיומן יחד עם מצבר חדש שיחליף את המצבר התקול בחדש ותוך רגעים ספורים אתם בחזרה על הכביש בדרך לעבודה אין צורך לאבד שעות שלימות בהמתנה למוסך או לגרר אין צורך להתלכלך ולנסות להניע את הרכב על ידי עזרה מאנשים או על ידי כבלים פשוט וקל חוסכים את הזמן מתקשרים מזמינים שירות החלפת מצבר עד הבית  לפי סוג הרכב והמצבר המתאים לו ופשוט חוזרים במהירות האפשרית לחיי השגרה.

בשביל זה אנו כאן חברתנו עוסקת שנים רבות בתחום מצברים לכלי רכב ממונעים החל ממצברים לקלנועיות ורכבי צעצוע ועד מצב לרכבי תעשייה ומשאיות. הדבר שמייחד את חברתנו הוא מתן שירות לקוחות עד הבית או עד המקום בו אתם נמצאים אנו מתחייבים להגעה מהירה של עד כחצי שעה עד הלקוח החלפה של מצבר מהירה ומקצועית וכמובן מחירים למצברים ללא תחרות . השירות ניתן עבור כל סוגי הרכבים כולל קלנועיות ורכבי צעצוע לילדים.

דרכנו תוכלו להשיג את כל מבחר המצברים הקיימים בשוק כגון מצברי שנפ, , מצברי ורטה ועוד במחירים הכי זולים שרק תמצאו