כמה עולה מצבר לקיה פיקנטו 

מצבר לקיה פיקנטו

כאשר המצבר מסיים את תפקידו בעולם זה לא תמיד קורה בעיתוי נוח שהוא מתאים לנו. אמנם זה צפוי אנחנו יודעים שזה עשוי לקרות במוקדם או במאוחר, אך אם זה קורה כאשר אנחנו בדיוק עומדים לצאת לעבודה או לחילופין כאשר אנחנו נמצאים באמצע שום מקום בטיול, הרי שמדובר בסיפור די מתסכל. אך האמת היא שהיום אפשר לקבל את המצבר הדרוש עד הבית או במקרה שלנו, עד המקום שם אנחנו נמצאים ואנחנו נוכל להמשיך בדרכנו. 

כולנו יודעים כי המצבר שברכב שלנו לא יוכל לתפקד לנצח והוא לא ישרת אותנו לאורך שנים רבות. לכל היותר שנתיים שלוש ויהיה עלינו לדאוג למצבר חילופי. הבעיה שלנו היא שהמצבר מחליט משום מה לשבוק חיים דווקא בזמנים הכי בעיתיים והכי לא צפויים. אך האמת היא שכיום אנחנו כבר ממש לא אמורים להילחץ כאשר זה קורה לנו. היות והיום יש לנו את האפשרות להזמין את המצבר עד הבית או לחילופין עד למקום אשר בו אנחנו נמצאים וכך אנחנו למעשה חוסכים זמן יקר הכרוך בנסיעה באמצעות התחבורה הציבורית לחנות של מוצרי הרכב כאשר כך אנחנו עשויים לבזבז חצי יום רק על הקנייה של המצבר.

מי יחליף לנו מצבר לקיה פיקנטו? 

אז כבר יש לנו את המצבר. האם אנחנו יכולים להחליף לבד את המצבר? כאן חשוב לדעת כי יש כללים לדבר וזה לא סתם החלפת קופסא אחת באחרת. נדרשת כאן מומחיות וידע מקצועי של חיבור נכון של המצבר. במידה והדבר לא ייעשה כמו שצריך, הרי שהדבר הזה יקצר את חייו של המצבר ויגרום לכך שהוא יתפקד באופן לקוי או אפילו חלקי.
על כן, אם אנחנו לא ממש יודעים איך וכיצד לטפל במצבר, מוטב שנפנה אל איש מקצוע על מנת שהוא זה שיבצע עבורנו את ההחלפה של המצבר. להזמנת מצבר עד הבית ניתן לפנות ללירון מצברים. תוכלו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומחיר מעולה למצבר חדש באחריות יצרן. החלפת המצבר תבוצע בצורה מקצועית ע"י איש צוות מיומן ומנוסה

מצבר לקיה פיקנטו

שומרים על מצבר לקיה פיקנטו 

כדאי לדעת כי יש דרך לשמור על המצבר. המצבר לא חייב להתרוקן בקצב מהיר מידי ויש דרכים שונות אשר באמצעותן ניתן להאריך את חייו של המצבר ולגרום לו להאריך ימים לאורך זמן.

איך תעשו את זה? 

הדרך לשמור על המצבר היא ניקוי מפעם לפעם, הסרת האבק מעליו, שמירה שלא תיווצר חלודה או קורוזיה ובקיצור, שמירה והשגחה על המצבר שיישאר חדש עד כמה שניתן. מלבד זאת חשוב לדאוג כי יהיו מים מזוקקים שיקררו את המצבר וכן יש לשמור שלא להשאיר את הרכב במקומות חמים מידי או לחילופין קרים מידי, זאת על מנת שהמצבר ייהנה מהתנאים הכי טובים ונחוצים עבורו.

כמה עולה מצבר לקיה פיקנטו 

מחיר המצבר מחושב לאחר שלוקחים בחשבון כמה וכמה פרמטרים. כגון תקופת האחריות על המצבר, מותג המצבר – האם מדובר במותג מוביל כגון מצברי שנפ או אחד המוכר פחות, השירות של משלוח עד הבית ועוד.