מהו מחיר הזמנת ביובית?

תמונה של ביובית

כשעומדים בפני תקלה במערכת הביוב, הדבר הראשון שרוצים לעשות זה להזמין שירות של ביובית, אותה משאית שמגיעה ופותרת בעיות כמו סתימות, דליפות וכדומה. רגע לפני שמזמינים את השירותים האלו חשוב לדעת מהו מחיר הזמנת ביובית, כדי לקבל מושג כללי על העלויות העומדות בפניכם. האמת היא, שאין תשובה אחידה לשאלה לגבי מחיר הזמנת ביובית והדבר תלוי מאוד באופי התקלה או הסתימה שנדרשים לבצע, כמו גם במשתנים אחרים כמו הסביבה בה מטפלים בתקלה, כמה זמן הטיפול דורש וכדומה.

בנוסף, יש לציין כי אין סוג אחד של ביובית, אלא הן לרוב מתחלקות לשלושה סוגים שונים ומחיר הזמנת ביובית נובע בין השאר מגודל משאית הביוב שזקוקים לה. יש ביובית קטנה, שנועדה לעבודות בהיקף קטן יחסית או במקומות צרים ובעלי תקרה נמוכה, כמו חניונים תת-קרקעיים. ביובית גדולה יותר משמשת בדרך כלל לעבודות המתבצעות במפעלים ומבני תעשייה, המייצרים פסולת בקצב מוגבר וזקוקים לטיפול מאסיבי יותר בתקלות. מעבר לכך, יש גם ביובית של כמה עשרות טונות שנועדה לטיפול בבעיות קשות והשימוש בה אינו נפוץ כמו בקטנה, אך מחירה גבוה יותר. בכל מקרה, מחיר הזמנת ביובית קטנה/בינונית נע על הטווח של בין 400 ₪ ל 1000 ₪, כשהממוצע הוא איפשהו באמצע. יש לזכור כי המחיר יכול להשתנות בהתאם למורכבות הקריאה ומטבע הדברים, שטיפה שגרתית של ביוב לא תעלה כמו עבודה מורכבת ומסובכת של שאיבה ופתיחת סתימות עיקשות.

ביובית במרכז הארץ
שירות ביובית במרכז הארץ

מחירון מלא של שירותי ביובית:

כמה עולה ביובית

מה חשוב לבדוק מעבר למחיר הזמנת ביובית?

חוץ ממחיר הזמנת ביובית לנושא של שאיבות ביוב, יש עוד דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת כשמזמינים שירותי ביובית. נכון, שמחיר הוא אחד הדברים הבולטים ביותר ובדרך כלל הדבר הראשון שנוטים לברר, אך שום מחיר אטרקטיבי לא יהיה משתלם אם הצוות שמגיע עם הביובית לא יודע לתפעל אותה כראוי. לכן, חובה לבחור בשירותי ביובית של חברה מוכרת, אמינה ואיכותית, שלצוות המתפעל שלה יש ניסיון בפתרון מגוון סוגים של תקלות. צוות ביובית שכבר טיפל בעבר בבעיות כאלו ואחרות יהיה פחות מופתע גם לנוכח אתגרים קשים ויוכל לפתור את הסתימה או את הבעיה בביוב במהירות האפשרית באמצעות המכשור העומד לרשותו.

בנוסף, מעבר למחיר הזמנת ביובית יש לבדוק את הזמינות של החברה שנענית לקריאה. מכיוון שבעיות ביוב מהוות מטרד רציני ורצוי לטפל בהן במהירות האפשרית, גם המענה לקריאה צריך להתבצע במהירות יחסית. ככל שממתינים יותר זמן, הבעיה הולכת ומסתבכת והרבה יותר מורכב לטפל בה ולכן, וודאו כי אתם מזמינים ביובית מחברה שמצהירה תוך כמה זמן היא תענה לקריאה ומגיעה תוך זמן כמה שיותר קצר. גם הפריסה של שירותי הביובית חשובה ובמיוחד אם אתם גרים באזור רעננה אזור זה בעל מספר רב של בעלי מקצוע בתחום ביובית והזמנת בעל מקצוע שגר באזור שלכם לא תעלה הרבה במיוחד. אם אתם לא מתגוררים בעיר מרכזית אלא באזור מרוחק יחסית, כזה שממוקם בצפון הארץ או בדרומה קחו בחשבון שמחיר השירות נגזר ממיקום של הביובית כי יש לחשב עלות דלק וזמן נסיעה של הנהג.

בהצלחה!

תמונה של ביובית