נקודות חשובות בנושא רכבים לפירוק – ההמלצות של עומר ברוך

עומר ברוך רכבים לפירוק

יש לכם רכב ישן שאתם רוצים למכור אותו לגריטה? הרכב עבר תאונה ואינו כשיר עוד לנסיעות? אכן, הגיע הזמן להעביר את הרכב למגרש רכבים לפירוק ולגריטה. מה צריך לדעת?

אז אם אתם מתכוננים להעביר את הרכב שלכם לפירוק יש מספר נקודות חשובות שעליכם לשים לב אליהן. דעו את אשר לפניכם כדי שתבצעו את התהליך שלכם בצורה נכונה. רק כך תוכלו להיות מרוצים מהתהליך ולסכם את מכירת הרכב לגריטה בנימה חיובית. בואו לקרוא ולעת מה עליכם לעשות וכיצד יהיה עליכם לפעול כדי לנהל נכון את התהליך שלכם.

כתנו לכם מספר נקודות חשובות יחשוב לשם לב! הטיפים של המומחה שלנו עומר ברוך פירוק רכבים פועל בכל רחב הארץ לשירותכם!

עומר ברוך רכבים לפירוק
עומר ברוך מעמיס רכבים לפירוק

נקודות שעליכם לשים לב אליהן

  • נקודה ראשונה – מטרת הקניה. אתם צריכים לדעת מהי המטרה לשמה רוכשים מכם את הרכב. בעצם לה זה משנה לכם? מסיבה פשוטה. אתם לא מתמצאים בשוק חלקי החילוף והרכב ולכן אתם לא באמת יודעים מה המחיר שכלי הרכב הישן שלכם שווה. במידה והוא מיועד לפירוק ולשימוש בחלקי החילוף כמו מצבר או חלפים אחרים שיקרים יותר הרי המחיר שלו יקר יותר, ואילו אם המטרה של הרכב היא שימוש כחומר גלם הרי המחיר יהיה זול יותר ( מה שנקרא רכב לברזל).
  • נקודה שניה – המחיר. הסכום שישלמו לכם עבור הרכב מושפע גם מדגם המכונית והחברה שייצרה אותה. ולכן אתם צריכים לחקור מעט את השוק ולדעת מהו הערך האמתי של כלי הרכב שברשותכם. האם זה רכב שחלקי החילוף שלו שווים הרבה? האם הם מבוקשים בשוק?
  • נקודה שלישית – שינוע המכונית. במידה ומדובר בכלי רכב שאתם עדיין יכולים להסיע אותו על הכביש – מה טוב. אך במקרים רבים מדובר על כלי רכב שכבר יצא מכלל שימוש ואי אפשר לנהוג בה. או לחילופין לפעמים כבר בוטל הרישוי של הרכב ואז אין לנסוע עמו. במקרים כאלו יהיה צורך לשנע את הרכב באמצעות גרר. כמובן שכאן אתם נכנסים כבר לעניין של הוצאות נוספות. והשאלה היא מי נושא בהוצאות השינוע? האם הקונה מגיע וגורר את הרכב שלכם על חשבונו, או שאם אחראיים להביא אליו את כלי הרכב שהוא רכב? זה פרט בעל משמעות רבה כיוון שפעמים עלויות השינוע עלולות להיות יקרות יותר מהמחיר שאתם מקבלים עליו.
  • נקודה רביעית – ביטול הרישוי. תהליך מכירת הרכב חייב להתבצע רק לאחר שבטלתם את הרישוי שלו. ולכן עליכם להסיר את לוחיות הרישוי ולגשת למשרדי הרישוי עם תעודת זהות ולמלא את הטפסים הנדרשים עבור ביטול הרישוי של הרכב. לעולם אל תמכרו רכב שנושא לוחית רישוי. כיוון שאתם לא יכולים לדעת אילו שימושים ייעשו ברכב ומה עלול להירשם על שמכם.
  • נקודה חמשיתאמינות קונה רכבים לפירוק. כדי להיות רגועים במהלך התהליך כולו מומלץ לכם לבחור קונה אמין שאתם יכולים לסמוך עליו. קונה כזה שאתם יכולים להיות רגועים כאשר אתם מתנהלים מולו.
  • מעבירים רכבים לפירוק על ידי עומר ברוך
    מעבירים רכבים לפירוק על ידי עומר ברוך

התנהלות נבונה מאפשרת לכם להשיג את המטרה שלכם ולהיות מרוצים מתהליך נכון ויעיל!