גריטה של כלי רכב ישנים – מדוע זה משתלם?

מכירת רכב לגריטה

כל כלי רכב משמש היטב בעוד הוא חדש ומצבו מעולה. אבל לאחר שנים של שימוש כל כלי רכב יוצא מכלל שימוש. בשלב בו הרכב הופך להיות מכלי שימושי ומסייע בחיי היום יום לפריט מיותר, מעיק שתופס שטח מיותר יש למצוא את המקום המתאים להעברת הרכב. ויש, יש כתובת שניתן להעביר אליה כלי רכב שאינם משמשים עוד. כן, גם אם מדובר ברכב ישן שנראה לכם מיותר בעולם לחלוטין!

גריטה של כלי רכב

כלי רכב שיצא מכלל שימוש מיועד לגריטה. מדובר על תהליך בו מפיקים את התועלת האפשרית שניתן להפיק מכלי רכב ישן במצב זה. אנשי המסחר שעוסקים בתחום זה קונים מבעלי רכבים את כלי הרכב הישנים שלהם תמורת מחיר מסויים, והם עושים ברכב שהם רכשו שימוש. בכל רכב ישן ניתן לעשות שימוש כלשהו. כאשר קיימות שתי אפשרויות בולטות להפקת תועלת מכלי הרכב.

  1. פירוק הרכב – במידה והרכב עודו ראוי לפירוק ושימוש בחלקים שלו זו אפשרות טובה יותר לבעל הרכב כיוון שעבור רכב כזה ישלם הקונה מחיר גובה יותר. הרכב יימכר לסוחר שיפרק אותו לחלקים במטרה לעשות בחלקים התקינים שימוש עבור תיקון כלי רכב שמישים.
  2. גריטה – במידה ומדובר ברכב ישן שגם החלקים שלו כבר לא שווים, או לחילופין הרכב עבר תאונה משמעותית שגרמה לנזק מהותי לכלל החלקים של כלי הרכב המכונית תימכר ותתומחר כמו גוש מתכת סתמי. מה עושים עם גוש מתכת? פשוט מאוד. תהליך הגריטה יחזיר את המכונית למצב מכירת רכב לגריטהשל חומר גלם שיוכל לשמש עבור ייצור מוצרי מתכת אחרים. אמנם המחיר עבור מכירת כלי הרכב לגריטה הנו נמוך מאוד. אבל זו דרך יעילה ונכונה להיפטר מכלי הרכב הישן. אל תחכו יותר ואל תתלבטו! פנו אל קונה רכבים מקצועי אשר יקנה מכם את הרכב למטרה טובה. בעסקה כזו שני הצדדים יוצאים מורווחים.

לפני שמעבירים את הרכב לגריטה

החלטתם להעביר את הרכב לגריטה? מתעסקים מול מגרש רכבים לגריטה? זה עשוי להיות הצעד הנכון שלכם, אם כי עליכם לברר היטב ולוודא כי אתם פועלים בצורה הנדרשת והרצויה. שימו לב שחובה עליכם לבטל את תעודת הרישוי של הרכב. כיצד מבטלים את תעודת הרישוי? עליכם להגיש טופס ביטול רישוי במשרד הרישוי. יהיה עליכם להציג תעודת זהות וכן את לוחיות הרישוי של הרכב.

רכב ישן – מעבירים באחריות

יש ברשותכם כלי רכב שאינו משמש אתכם עוד? רוצים להעביר אותו לגריטה? עליכם לברר על מגרש רכבים לפירוק שירצה לרכוש מכם את הרכב ולפנות אותו אליו במטרה להפיק ממנו תועלת. התועלת המרכזית שלכם היא בכך שאם נפרדים בדרך של כבוד מכלי הרכב המיותר שלכם. התועלת המשנית שלכם היא התשלום שאתם מקבלים בגין הרכב שמכרתם – במידה והרכב אכן שווה לשימוש של חלקי חילוף.

מי שמתגורר באזור מרכז המדינה יכול למצוא פתרונות מהירים ביותר, למשל כל תושבי רעננה יכולים להעזר בשירות קונה רכבים לפירוק ברעננה על מנת שיגיע עד אליהם וישלם במזומן על האוטו שלהם!

התנהלו בצורה אחראית ונכונה כדי להעביר את הרכב שלכם ליעד מתאים בצורה חכמה ושקולה – וצאו לדרך ברכב החדש שלכם…